پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

معرفی سایت گردو تویسرکان

۳ بازديد
تاکنون از مشخصات گردو تویسرکان و وجه تمایز آن با سایر ارقام صحبت کردیم و بی شک به شما نیز اثبات شده که در کیفیت بی همتا هستند چرا که محصولی ارگانیک در دل وطن عزیزمان است و چند برابر نمونه های خارجی می ارزد و در بی همتایی آن شکی نیست.
در عصر حاضر باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و سهولت کارها بهترین نوع خرید، خرید اینترنتی است هم در زمان و هزینه صرفه جویی شده هم با جستجویی ساده می‌توان به مقایسه پرداخت و بهترین و با کیفیت ترین کالاها را در کمترین زمان ممکن سفارش داد.

برای ورود به فروشگاه طلای سبز تویسرکان کلیک کنید.

انواع گردو تویسرکان

۲ بازديد

انواع گردو در دنیا با دو نوع گردوی سیاه و سفید شناخته می‌شود. اما گردوی سفید که در منابع خارجی به‌ عنوان گردوی ایرانی یا انگلیسی معروف است بومی ایران بوده و احتمالا از ایران به نقاط دیگر جهان رفته است.

درخت گردو چندلر: این نهال یکی از بهترین نهال های دنیا است.که بومی آمریکا بوده و نژاد اصلاح شده ای دارد که در ترکیه و آمریکا و ایران کاشته می‌شود.این درخت مقاومت بالا وهم عملکرد و باردهی بالایی دارد.این گردو دارای پوسته ی نازک و مغزی درشت با رنگ روشن دارد.
ادامه مطلب در فروشگاه طلای سبز تویسرکان...

مغز گردو تویسرکان

۲ بازديد

معرفی گردوی تویسرکان:

گردوی تویسرکان محصولی به دست آمده از باغات شهر تویسرکان که به پایتخت گردوی ایران شهرت دارد است. گردوهای شهر تویسرکان از کیفیت بالایی برخورد است و دارای ارزش غذایی فوق العاده بالا و شکل ظاهری مطلوبی است.

ویژگی های گردوی تویسرکان:

  • مغز گردو تویسرکان دارای بدنه ای نازک و با شکل بیضی است که پوست کاغذی آن باعث می شود تا مغز به راحتی از پوسته جدا گردد.
  • مغز دانه های تویسرکان با اندازه ی حدود ۳۲ میلی متر بسیار سفید و درشت هستند، حتی تابستان های خیلی گرم هم نتوانسته روی رنگ با کیفیت این نوع گردو تاثیر بگذارد.
  • برای دریافت ادامه مطلب به سایت طلای سبز تویسرکان مراجعه کنید.